Friday, October 24, 2008

Dambaan Cinta...



Tiba2 ada gmbr mamat mana plak sesat kan?Aku pun tk tau sebenarnya..Tapi aku suka lagu dia..Dambaan Cinta..lirik dia ok..Lagu dia pun best..Tk tau sapa pun..Search kat internet baru tau ini rupanya muka mamat ini...TQ kat NURAZ sbb bagi lagu ni..TQ darling..ehehehkat bwh ni lirik lagu tu...
Ungkapan kata selindung hasrat nan di hati
Andainya ditafsir terserlah makna yang tersembunyi
Renungan mata bukan pandangan biasa
Bertahun andai terjalin hingga waktu ini
Gurauan mesra menghiasi masa kita bersama
Semakin berputik perasaan ini
Kini baru ku sedariSelama ini kau ku sayangi
Andai bukan itu hakikatnya
Mengapa rindu yang ku rasa
Mungkin tiada ku fahami
Tidak dapat ku nafikan lagi
Beban rahsia kian membakar diri
Kalimah cinta selongkar renungan dicipta
Mungkinkah dibiar terdampar
Kasih tak kesampaian
Naluri bisik bukannya dambaan cinta
Kini baru ku sedari
Selama ini kau ku sayangi
Andai bukan itu hakikatnya
Mengapa rindu yang ku rasa
Mungkin tiada ku fahami
Tidak dapat ku nafikan lagi
Beban rahsia kian membakar diri
Ikhlas ku nyatakan
Kau yang ku sayangi
Kau yang ku cintai
Walau tak mampu ku miliki
Ingin ku luahkan
Mungkin satu hari
Kan terbuka pintu hati
Dapat juga kau terima
Diriku akhirnya
Ikhlas ku nyatakan
Kau yang ku sayangi
Kau yang ku cintai
Walau tak mampu ku miliki
Ingin ku luahkan
Mungkin satu hari
Kan terbuka pintu hati
Dapat juga kau terima
Diriku akhirnya
Actually lirik dia mmg urrrmmm...terkena la sikit..even rasa cam..huh..really touching..sesuai sgt.....uhuhuhuhu...

2 comments:

you are now in my zone said...

dh lamer lah lagu ni cik ina oit... :)

ina said...

tk apa la..lama ke baru..yg penting baru dngr..eheheh