Sunday, October 19, 2008

Di Lemma

Ok..Cite ini ari..Tadi balik umah adoi..hujang lebat tu...Nasib baik uncle teksi tu baik..Anta sampai depan umah..Dah beberapa hari aku pening kepala..Kena hujan..huhuhuhu...Dah la td hujang lebat tk hingat..Dalam teksi dok doa semoga tk jd apa..Coz cermin depan mmg tk nmpk apa..Uncle teksi tu pun bwk ala2 slow je...Ngeri la plak kan..Macam2 berlaku...Aku rasa hujan lebat ni..Sbb TUHAN nk kasi bersih kawasan di KL dan Selangor ni ha..Bnyk sgt maksiat la..Pastu mcm2 lagi la..Dengan hal kerajaan nya..yg tk kerajaan nya..mcm2 hal..Waimah skali pun..Ingat la kita bahawa kita di dunia ini hanya sementara...Waahhh..Bermadah plak..eheheheh...

Well well...This year mmg betul2 menguji diri aku..Sesungguhnya aku mmg dlm dilema..Macam2 plak tu..rasa cam nk bunuh diri jer..uhuhuhhu..

1.With friend

2.With men
3.With family
4.With someone

Uh...Banyak kan....Oh my GOD!!!Benci!uhuhhu..Nak buek camno...Kan?Life must go on...Nak tk nk kena redha je..Aku hrp apa yg di lemmaaaaa ni akan selesai even aku rasa cam takut..Yang dengan family tu yg masalah tu..huhuhu..Adoi la..tk apa la..yang penting happy..huuhhuhu...Toollooonnngg..heheeheh...Chow..

2 comments:

mrCharmed said...

sape yg some one tu?

Anonymous said...

hish...yg penting tkde kena mengena dgn mereka2 yg ko kenal la..hahahahah