Wednesday, November 19, 2008

19th....

Harini ada 3perkara nk cerita..hehehee..ok...19th november 2008...besday ayah aku!!heheeheh...td aku call dia...soalan pertama yg kuar dari mulut dia..ha nk apa?hahahaha..ganas tul ayah aku ni..eheheh..aku ckp la..nk suh aku beli apa ke apa..dia gelak jer..cuma aku risau kit..dia demam..huh..tak kan la di hari lahir pun dia nk sakit..urrmm..sian dia..uhuhuhuhu...nanti call lagi..risau lak aku...

Then the same day..besday Wan..urrmm..selamat hari lahir wan..semoga ko tabah dgn apa yg telah berlaku..dont be afraid ke apa..ramai yg ada di sisi ko..ok?Dugaan yg ada tu..disebabkan TUHAN sayang kan kita..ok?





Ini kek utk kedua2 mereka ni..nk bg kek sebetulnya tk leh..coz..urmm...tk leh nk bgtau sbb nya..hhuuhu

Satu lagi cerita..harini juga..nenek kwn aku di tmpt keje meninggal..huh..apa ni..dlm masa terdekat ramai lak yg meninggal..pening!!risau pun ada..mcm2 aku pk..huh...Tapi arini..aku tk nangis..cuma cam sayu masih ada..seperti biasa la..vios merata2!huh!!meratapi tu tk de la..cuma teringt kebaikan yg dia lakukan..gurau senda yg menceriakan..huh!!..dlm hati aku berkata..alahai..kenapa camni nasib dia..di usia muda..camne plak aku?nsb aku tkde masa dia sedar..klu ada..lagi la terasa..coz leh borak,buat lawak segala kan..huh..mcm2 yg bermain di fikiran aku..arini mmg aku stress skit la..tp like one of my fren say..life must go on..jgn pk bukan2..just ingt dia yg pnh membantu kita..hurmm..moga ko abadi di sana...amin...

Kata2 akhir buat yg menyambut hari lahir arini..

utk abah...ina sayang abah dunia akhirat..maafkan segala kesalahan ina...i love u so much..tk kira apa org lain kata..biar lah..yg penting kita tahu keluarga kita camne..tk perlu nk ikut ckp org..ina benci smua tu!!!kenapa kite kena di perlakukan begini??apasalah kita??huh!!!

utk wan...ingati lah dia sebagai teman sejati yg kekal abadi di hati utk selama2nya...

2 comments:

mrCharmed said...

thanks ina...
sangat menghargai persahabatan ini

Anonymous said...

its ok...juz be urself...