Thursday, November 13, 2008

Doa

Baru balik dari MCD..eheheh..mcd lagi?ahahhaha...rindu wwooo..arini makan apa kat MCD ek?eheheh..jeng jeng jeng..hhaahah

makan quarter pounder la beb..ehheeh..atau dlm nama lagi sedap..quater founder..wakakakakak...

Oklah...arini nya cite ek..sepatutnya aku kuar dengan seseorg..tp dia tk dpt plak..tk apa lah..so aku putus kan nk pegi PPUM tgk ezam..and kak rose pun nk follow sama..aku sampai around 9.30pm..aku kuar awal td..jumpa kak rose kat ppum terus..abis cite..al maklum la aku dh tahu belah mana nk naik..klu tk..tk tau gak..hahahahaah..Dah jumpa kak rose..terus gi naik tingkat 9..ezam kat situ..bilik 9 katil no.45..itu liza yg bgtau aku..klu tk..tk tau gak..masa sampai tu..ada la dlm 5 ke 6org cam tercari2 gak..aku ckp kat kak rose..ntah2 kwn ezam tk..skali betul..eheheh..sorang pun aku tk kenal..tp tk kisah la..janji niat yg sama..nk lawat ezam..

Liza ada bgtau aku..kata dia ada gi tgk ezam petang tu..so aku tny dia camne..katanya maybe kaki ezam kena potong esk..tp cam lemah lagi..so tk apa la..yg penting aku dh ada kat spital kan..sampai kat bilik ezam tu..dia dh kebawah..badan dia lah..then one of kwn ezam panggil nurse kat situ..suh betul kan ezam..ye lah..kang silap2 betul...payah plak..oh ye..lupa lak..masa sampai tu..ezam sorang je..tkde org..aku cari adik dia pun tkde..tk apa la..tiba2 ezam terjaga..then sempat la kami borak dgn dia..tp tk sure dia kenal kami ke tk..kira dia leh bercakap la..cuma kadang2 phm..kadang2 tk..kena bnyk kali dngr..

Dalam kul brapa ntah..Mas adik ezam sekeluarga sampai..so aku bg la apa yg patut..ada org sampaikan sumbangan sikit kat ezam..Mas kenal lah..ehhehe..Yang kak rose lak..dah ketepi diri nya..eheheh..sedih la tu..aku lak arini ada lak kekuatan..hehehe..tkde la nangis cam aritu..heeheh..maybe ezam leh bercakap kut even aku tk sure dia kenal aku ke tk..tk kisah la..janji aku dpt dngr suara dia..then tgk dia senyum..hehehe..

Around 10.30pm aku balik dgn kak rose...tu yg singgah mcd jap..coz mmg aku nk makan mcd!uhuhuhuh...then borak kat mcd..kak rose pun ala2 sedih..tp makan lalu gak tu..hehehe..masa nk balik tu liza ada call..dia dtg pun tkde org kat tmpt ezam..and before balik kuzza ada dtg....Aku ckp..Mas ada dtg..dorang balik ke rumah dulu..maybe ambik brg ke apa kan...masa liza call tu...smua dia cite..dia bgtau..doktor ada jumpa dgn kwn kiteorg sorang lagi..samsul namanya..sbb before liza sampai..samsul mmg dh ada kat spital tgk ezam..secara kebetulan doktor ada..so doktor terus ckp dgn samsul psl kena potong kaki tu..then suh call famili ezam..itu yg dpt tau kena potong tu..then td pun aku dpt tau..ezam kena puasa..start 2am dia dh tk leh makan or minum..td dia minum kit..air mineral..

Apa2 pun..hrp operation berjalan dgn lancar...Aku doakan semoga Ezam selamat hendaknya..Amin...

No comments: