Saturday, November 1, 2008

Halluuu

Urm..sampai KL around 6.30pm..Sampai umh around 7pm..So ada sms dgn Zach tny psl Ezam..So aku plan nk gi tgk pas sampai KL..Aku gi around 9pm..Ezam dlm sedar tk sedar..Kata nya baru pas mandi..Nampak la bersih and kaki dia pun di balut..Tak nmpk la segala luka2 yg ada tu...Aku sebenarnya pun takut gak nk gi tgk..Kesian tu..urrmmm..Coz sedih tgk keadaan dia..Masa kat PPUM..ada Zach,Kuzza,Wan&Syco merangkap penjaga Ezam utk arini..Setelah baca dan ketahui kisah family Ezam..aku ckp kat dorang..Biarkan ajer la..tk leh nk buat apa gak..Coz tu mslh dorang kan..Yg penting tlg Ezam tu..Dia memerlukan org utk support dia..Dah la ibu ayah tiada..Tak ke sedih?Huurrmmm..

Ok la..Ni nk cite psl kecik hati..Kecik ke?hahahaha..Aku rasa kan..this person mmg tk serik la kena dgn aku..Bila aku ignore dia..Mula la dok tny itu ini..And suddenly do it again..Adoi la..memula aku malas nk ambik pot..Coz mmg perangai dia tu sengal bin ngok ngek..bley??huh!tk phm tul aku..tk apa la..Aku buat cam aku buat dulu laaa..Senyap and senyap and senyap..Gasak ko..lantak!!!!

Yg tu satu..yg lagi sorang ni plak..Sorang ke?aku rasa ramai..Lantak la..Jaga hati kwn..Tapi??yg hado..ahahahah..lantak laaa..kang sentap plak..pyh..hahaahahah..aku cuma lihat dari jauh samada labu2 yg di hrp kan itew jatuh ke tanah atau berkecai..kehkehkehkeh..

Ini Quote of the Day..Ada kawan aku forward kat emel...



“Freedom, morality, and the human dignity of the individual consists precisely in this; that he does good not because he is forced to do so, but because he freely conceives it, wants it, and loves it.”

No comments: