Sunday, November 23, 2008

Tag by Izzah

~~WHAT IF UR EX SAID THESE TO YOU???~~
1.hi,how r ya?
ok jerrrrr

2.hey!you wanna go to mall?
nop...baru je pegi laaaaaaaaaa
3.i love you...
ek?

4.do you want some cookies??
tk nk...my mom buat lagi best..hehehe

5.can you take me a picure?
ambik sendiri

6.help me in my homework!
erk...perlu keeeeeee??

7.here's my gift to you
oh...time kasih la yek...

8.lets just be textmates?
tak nk..tk suka..

9.do u want me to buy you an ipod?
leh gak...hahahaha

10.let's sit together in the bus..
giler ke apa

11. hi baby....
geli la!!

12. you still cute...
baru tahu ke?

13.i still love you
so what???

14.can i visit your house??
boleh bla!

15. do u love me??
ko sapa haaa

Follow these instructions:
named 5 candidates on ur listask them to complete this tagrepost on their blogwrite the title
"WHAT IF UR EX SAID THIS TO U?

Mariii kkiiiitteee ttaaaqqqq

3 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

12. you still cute...
baru tahu ke?

hikhikhik ;)

dh jawab pun, komen taw :p

Noona said...

hahahhaa...this is cool tapi so far bila kat soalan yang no 1 tu i dah break off...hahahahhaa...pasal bila dia jawap mcm tu i dah tak kuasa nak tanya apa2 lagi...hehehehehe

Anonymous said...

hahahahahah..sabar je la kak oit!!