Sunday, November 23, 2008

Dataran Merdeka!!!

Baru balik dari dataran..Kak Gyee ada show..Alah sempena watikah apa ntah..bley show yg sebenar start kul 10.30pm??kematu la duduk!!Nasib baik aku tk ikut Kak Lisa..coz plan asal nya aku akan ikut dia..coz aku dari Midvalley...tgk Madagascar..ok??hahahaha...Then dari Midvalley,apa2 info aku terus ke mana yg dia suruh..Alih2 tkde lak inform apa2...So aku buat keputusan balik umah!hahaha..Sampai umah kaedahnya nk la online...ntah apa masalah connection..Sampai kesudah aku tk leh nk online..Kak lisa call 6.45pm...Kata jumpa kat dataran terus..ok lerk...Aku pun siap2..Pas solat magrib terus aku gerak...

Sampai Masjid Jamek call Kak Lisa tanya kat mana..Then dia kat Jalan Tar..ha jumpa kat sana..bley dia sempat nk ngutuk aku tu..Dia ckp..si Ina ni kang sure laju je jalan..hahahah..tahu tk apa!haahahah..Elok dia ngomel aku sampai..ehheeheh..Then jln jap..pastu aku ckp..Aku dpt info kata show maybe start lewat...Yelah..agung segala ada..sure la lmbt..kan...Then minum la sat..Masa minum tu sempat la dok gosip..ahahhaahah..

Around 8.15pm kiteorg gerak kat dataran...Dalam perjalanan tu Kak Lisa ckp..Nasib ko tak ikut akak..Ko tahu..akak stuck kat KL ni dari kul brapa???5pm tau...Ni dah naik kematu dah aku..hahahah..Selamat hidup aku...Aku leh tgk Madagascar lagi kan..jeles tu..hahahaha....Then around 9pm kut..Kak Gyee sampai...Wah..labuci2 lagi..kalar hitam..eheheh..cantik..tkde apa sgt..Juz borak biasa2 jer...ehehehe...Ni ada gmbr aku snap..


Ni tempat artis2 beristirehat...

Ini pas Kak Gyee aku kebas..hhahahaah..Utk ambik gmbr ok...

Dgn Mila...Bak kata Kak Gyee..mcm anak dgn mak..hahahahaha


Ni Kak Gyee dgn Mila tngh dngr cerita Ali Mamak..hahaha..Muka masing2...
Ok lah..tu jer nk cerita..ehehehehe

No comments: