Wednesday, November 5, 2008

Tak dpt jumpa!!

ehehehe...kacak tk?kacak la!hahahaha...suka gmbr ni...cam dia akan ckp...apa tgk2...aku mrh ni..hahahahaah....tk pun..ala2 blur..kan..wakakakakaak...

ok la..arini nya cite ek..uurrrmmm..aku dh bg present kat mrs manager...tp lupa lak nk ambik gmbr before wrapping..urrm..tgk nanti..klu dia pakai akan ku snap..ehheeh..aku beli color oren tau!ha hambik ko!hahahaha..tp seingt aku..dia mmg tkde color tu..so aku beli je la..nk mix and match susah??arrhh..pepandai dia laaahhh...mrs manager ni..bab2 mix and match dia teror..even color tu buruk ke apa..sure cantik klu dia pakai..hhehehe..then pas bagi td...tk sampai 15minit dia balik...dia sms say tq...suka katanya..alhamdullilah...lega hati ku..dia nk pakai gi meeting esk katanya..bagus2..ehhehehe...ok la..klu aku jumpa dia esk aku try snap gmbr apa yg aku bg tu..k..hehehehe...

urrmm..apa yg tk dpt jumpa??dayang!!!!!uhuhuhuh..patut akan jumpa dia esk..tp tk jd...hish!!!benci benci benci!!winddduu wwwoooooooo..arh tidak!!!tk mau kwn dia la camni..huh!uhuhuh..ok la..tu je nk cite..hahahaha...

this butterfly of friendship for all my friends!! ;)

No comments: