Tuesday, November 4, 2008

TRUST

Urrm..trust...well well well...tiba2 word tu terkeluar bila aku snap satu gmbr ni..Trust tulisan nya..so cute..and cam kreatif org yg buat tu..

Haa...camne?nmpk tk tulisan trust dia tu?eheheh...So nk ckp gak la psl trust ni..saje je sebenarnya..tngh ada idea kan..Bila ckp psl trust ni bukan la aku nk kata apa..Bukan la aku ni bagus sgt bab2 ni..But just nk bg pendapat..Bab2 trust ni sometimes leh mengeruhkan keadaan..kenapa aku ckp gitu?sbb bila org yg kite hrp2 kan tu tiba2 membuatkan kite tk caya kan dia..Mmg haru biru..terus persahabatan atau perhubungan tu elok terus tk elok jd nya...Then lagi 1..bila org tu percaya kan kite..tiba2 tk percaya kan kite..tk ke sedih kita..tk gitu?...

Cuma aku ingt lagi pesanan ini..bila org dh caya kan kite..jgn sia2 kan kepercayaan yg dia bg..pegang elok2..bukan senang..lebih2 lagi org yg kite syg..kan..kadang2 juga...kite leh kenal org tu sehari dua..tp kite leh terus caya kan dia..kadang2 kite kenal dia lama skali pun..lum tentu kite leh caya org tu..tk gitu?dan dari situ juga..kadang2 timbul bnyk benda..terutama org sekeliling..org ingt kite ni cam bagus la..suka bodek ke apa..pdhal mereka2 ini tk tau..ingt senang nk jd senang ke..bila senang pun lum tentu sesenang nya..kaaannn...

Dan apa perasaan korang bila korang tk di percayai even benda kecik skalipun?sedih?klu tau sedih..jaga2 la yek..mmg benar..jaga je hati sendiri..tk pyh jaga hati org lain..leh guna word tu..tp dlm dok jaga hati sendiri tu pepandai la moga tk jd teruk..eheheheh...lain la klu mmg kite ni dh dipandang hina..busuk ke apa..ye tk?Smua nya kite la yg teruk..then bila diri sendiri kena..mula la kita diri sendiri jahat etc..pdhal..renung kan dulu..aku ngaku aku mmg jahat..i mean tidak sebaik2 manusia yg di cipta oleh TUHAN..mana ada org baik di dunia ni...berbohong pun kira jahat kan?tul tk?ehhehehe...tipu sunat la..semua ada..tk ke jahat gak tu?hahahaha..ok la..malas nk type dh..coz nk tgk benda lain plak..chow chin chow..

2 comments:

Anonymous said...

yah..mmg susah tuk kita trima biler cpai masa kiter tak 'trust' kan org tue lagi..suma nyer akn keruh...
penting bagi kiter mempercayai sumOne..trutama yg kita anggap dier kwn baik kiter........

Qarl said...

trust me?

trust u..

haha