Monday, November 3, 2008

Windu...

Windu kat sapa?eheheh..ada lah...hehehe..kat my parents la..korang ingt sapa ha..uhuhuhu..arini punya cite ek..uurrmm..arini aku bangun tidak lewat...tp cam saje je buat lmbt2...sampai tmpt keje agak awal plak..pdhal aku rasa cam dh lewat dh..huhuhuhu...so sampai tu..aku still berminat dgn gmbr tshirt yg aku ambik semlm tu..ada lagi tau..naaahhh

Ha....camne??suck tu..hahahahaha....tomey pun ada..kelakar pun ada..kan..hehehe....

So arini..urrmm..susah betul nk dpt bos aku yg sorang ni..bila time urgent camtu laah..mmg susah tul..dh la aku tk dpt contact dia dari ari sabtu lagi..org lain plak yg dok call aku..hahahaha....sampai kesudah tk dpt...cuma sempat sms 2x je...pastu dia dh tk reply..yg aku tau..mmg arini dia terlebih bz..pagi ada keje sampai petang..petang nya ada meeting..alih2..masa nk balik..around 9.20pm bos aku call.Finally..hahahaha..Alih2 dia ckp...alo bomba..bomba kat mana?pastu putus...then aku ckp..bomba panas ni ha..awat putus??tertekan buton cancel kat hp..hahahahaha...pastu skali lagi terputus..kali ni aku ckp...haa..apa ke lagi??adoi la..hahahahaha...dia gelak jer la..pastu dok borak la..apa lagi kan..dia tny psl ezam...tu yg dia tny dulu..aku ajak pegi..dia ckp tk nk..sbb kesian sgt bila dngr cite..then sure dia nangis..eheheh..aku ckp...gi jer la..klu nangis pun bukan ada org nk gelak..so cite la kat dia apa yg aku tahu..semua cite pun aku tahu dari zach,kuzza,and wan..coz dorang yg bnyk cite kat aku..so kak lisa ckp...Buat la dulu klu dh berubat cara tradisional..tp agak2 cam tk baik ke apa..cepat2 usaha tmpt lain..kang pyh lak...

ok la kwn2...tk tau nk cite apa..sebenarnya bnyk nk cite..tp cam malas plak..hehehehe...coz urrrmm..tarak apa pun..hahahaha..cuma nk say tq to one of my fren yg kat kampung..dah lama tk jumpa dia..dan semlm kami ada borak melalui ym..mcm2 cite..and dia ckp...apa2 skali pun kami tetap kawan even tk rapat seperti dulu..ye la..masing2 dah jauh..dia pun dh kawin..so jarak yg buat kiteorg jarang contact..TQ beb! :)

No comments: