Wednesday, December 24, 2008

Helo...


Hello..siapa disana?ehehehe..Saje jer nk meroyan sensorang..Haa...ensem tk mamat atas tu?Ahahahah..Terjumpa plak...kan..Letak je la kat sini..By the way..Cerita mrh?yg aritu?ummm..Org yg di mrh tu masih seperti itu la kut..Kadang2 aku rasa cam tkde effect je..Lantak la..Asal dia bahagia..Lagipun aku bukan penting buat dia..Dia ada kwn2 yg lain yg leh di hrp kan..So sapa la aku kan..eheheh..Whatver la labu...

Well cerita utk ari selepas mrh ek?Ahahahaha...Umm...penat sikit..Coz penat mrh kut..Wakakakaka..Then umm..Biasa la..My bos...Semlm dok jumpa dia around 1hour..Tak kemana pun..Just borak dlm kereta je...Lenguh dok dlm kereta..ahahaha..Apa borak??Huh!!!Apa lagi..Org lain punya mslh aku la kena..uhuhuhu..aku dngr jer la..Sesambil menyampuk apa yg patut..Dengar dia meluahkan perasaan..Ni kira cam sebulan nya luahan perasaan..wakakakaka..Tu la..sapa suh dok bz je..Alih2 aku gak yg kena dengar..Ahahaha..Mcm2 la..Pening aku..huhuhuhu..Kalau aku punya silap mmg sah2 aku teruk kena..Ni org lain nya hal..Aku pun teruk gak?Teruk mendengar..wakkakaka..tak apa la..its ok..ok arh..chow chin chow..

No comments: