Sunday, December 28, 2008

Wooooo


"I DON'T THINK ABOUT THINGS...BUT I RESPECT PEOPLE WHO DO.."


Haa..hambik ko..wakakakak..Camne tu..kehkehkehkeh..Ada tk manusia berupa itew??Ada lah tu..kaaannn..eheheheh....Ok..ari ni nya cite ek..Kan dari smlm dok tunggu mak hayam beso call..Sampai sudah tkde nya..So aku try call arini..Tak angkat plak..Alah...tergendala nk bercerita..eheheheh..Kalau smlm tkde hal..Sure lama aku borak dgn dia masa dia call tu..eheheh..Ampun..Nanti la call plak..Sian dia..bz la tu kut..ehheeh...Bos aku???Tidak dpt di kesan..Kemana ntah..Ada hal urgent ni..Time tu la tk dpt di kesan..uhuhuhuhu...ok arh..Nk download VC jap..eheheh..


3 comments:

Anonymous said...

pendek jer crita dia kan. hehe. mak hayam lah kononya, entah saperlah dia tu kan.. wei... nice pic. ;)

c.sepet said...

aku tau sapa mak hayam tu..hehe

Anonymous said...

alah...nk panjang plak si darling aku ni...ha tgk cam azai..maintain je..wakakak..mak hayam??sibuk jerrrrrrr..hahahaha