Thursday, January 15, 2009

ILLUMINASI MUZIK



Hadiah yang bakal dimenangi oleh finalis AJL 23adalah seperti berikut:


JUARA LAGU KE 22
: Trofi dan wang tunai RM 25,000


JUARA ETNIK KREATIF
: Trofi dan wang tunai RM 12,000


JUARA BALADA
: Trofi dan wang tunai RM 12,000


JUARA POP ROCK
: Trofi dan wang tunai RM 12,000


PERSEMBAHAN TERBAIK
: Trofi dan wang tunai RM 10,000


VOKAL TERBAIK
: Trofi dan wang tunai RM 10,000


Ummmmmmmmmmmmmmmmm....camne?Adakah DINGIN akan tersangkut?Ummmmmmmm....

6 comments:

myZone | When Anuar opens to public said...

VOKAL TERBAIK...insyaAllah :)

my name is KARL said...

MULA2 AKAN DIUMUMKAN

KAK G MENANG:

PERSEMBAHAN TERBAIK

PASTU:

VOKAL TERBAIK

PASTU:

JUARA BALADA

PASTU:

JUARA LAGU

InsyaAllah, amin! Kite kene positive, & optimistic

azai said...

spt semua org sedia maklum, kan juara setiap kategori sudah diketahui terlebih awal..

masa pengumuman mengejut tu pun, cheryl menyatakan lagu ke-6. apakah itu? sah2 dingin lagu ke-6 utk kategori balada, mungkin lagu ke-14 keseluruhan.hehehe. mungkinkah akan menang juara lagu?

peluang utk dingin sama da performance tbaik atau vokal!

tapi kalau menang kategori balada & juara lagu, lagi bagus sebab bakal ada kontroversi! hehe. tapi aku peduli apa, janji ZIANA ZAIN & DINGIN MENANG.

SO DINGIN AKAN MENANG! yang penting ZIANA ZAIN mesti ALL OUT! ::)

ina said...

kite tk leh terlampau taksub mengatakan dingin boleh menang...kerna mcm2 leh berlaku...

azai said...

ops salah bukan DINGIN AKAN MENANG, DINGIN BOLEH MENANG. kalau nak kan kontroversi.hehehe

tapi aku taklah taksub pun, sebaliknya, aku dah aim awal2 dah dingin tak ke mana pun.. hahahahaks

ina said...

dingin tk kemana?maksud ko??