Tuesday, January 6, 2009

Macam-macam ada

Haa..macam2 ada nk cite ni..ahahahah..cam bnyk..tp last2 kan tk tau nk cite apa..bley?ahahahha..
PENING


Harini sedikit pening kepala aku...Maybe sebab sejuk sgt kut kat tmpt keje aku..Pastu aku dok kuar masuk...Kat luar plak panas..Pastu dlm sejuk..Panas sejuk panas sejuk...Jadi la PAJUK...hahahahah...Yang jd dok kuar tu..Bos aku lah...Jap kuar..jap masuk..hahahaha..Ting tong dh memasing..Haa..esk lagi la..Dia tkde..Abis la aku...uhhuhuuh..Tadi dh pesan kat aku..Aku ckp...Udah ku kata...Dia gelak je...Tolong la tolong la..Haaa..yyoo laaahhh ttuuuu...Pening aku kang..hahahahaha...

PONDAN

Haa...tu gmbr pondan...Atau aku panggil cik pon..hehehehe..Nak cite psl mereka ni...Takde la mereka..Sorang je..haahhaha...Kawan aku kat tmtp keje...Semlm dok gaduh dgn perempuan sbb kacau laki dia...Hayyooo...Siap gi umh pompuan tu lagi..Jerit2 tk pyh cerita la..Aku gelak je dngr cite dia..hahahaha..Yang buat aku pelik tu...Laki kwn aku ni...cam bengong..Ntah sapa dia nk...Cik pon atau cik peremp...Adoi la..tk tetap betul pendirian..mcm2 hal..hahahaha...


BANJIR

Haa...area belah pantai timur dh start banjir..Aku hrp umh aku tk kena..Harap sesgt...Kesian mak ayah aku...Camne la nanti...Risau aku..Huh....Hrp tk lah...YA ALLAH..selamat kan keluarga ku....Amin....


HANDPHONE

Asal plak ada HP ni..ehehheehe...Korang nk beli HP?haaa...bgtau aku..Aku leh tlg...Tlg check kan harga and beli skali la...Bgtau model apa..aku tgk kan..Bley?ehehehe...Ni tlg kwn aku jer...Aku dpt apa?Tak dpt apa pun..Klu dia bg komisen kit..Ok gak..hahahaha..Aku tlg org..alih2 aku tk leh nk beli hp..beli?uhuhuhhu..Ahahahahah

TEKSI

Korang nk tahu...Masa aku balik dari keje td..Huh...bley driver teksi ni bwk teksi ala2 tido???Adoi laaaaa...Nk je aku cakap..Bang bangun bang..jgn la camni...Kang apa2 jd kan..Saya ni dh la tk kawin lagi..huhuhuhu..Tapi aku tk ckp lah..Risau je aku klu terbabas2...Jantung aku dh berderau...Alih2 aku buat keputusan suh abg tu berhenti kat LRT asia jaya..Baik aku naik lrt..Huh!!!Bwk cam apa je...giler tul..Kalau dh tau ngantuk tk pyh la bwk dulu..tido la mana2 dulu..bengong..Huh....

PALESTIN

Lagi2 kena serang..lagi2 kena serang...Huh!!!Dorang ni otak kat lutut ker???Sudah2 la tu...Buat apa berperang??Tak kesian ke pada manusia yg tidak bersalah mati kerana mereka?Bodoh betul!Kalau serang tu dpt faedah tk apa la gak..Kalau ye pun dpt faedah tp dgn cara yg elok leh la difikirkan...Huh!!!!Bodoh nya yahudi!!!Mmg TUHAN akan lakhnat korang!!!!!

Itu sahaja cerita hari ni..Chow chin chow...

7 comments:

azai said...

adoh adoh..ade ade je cite ko ni..lawaklah.. haha
kes teksi tu, ko tompanglah tdo sekali.. x mengantok, ye tak? hehe
psal banjir tu, calling2 lah mak dan ayah ko tu, tanyak habar berita! hehee

ina said...

lor...apa guna ada blog kalau tk bercerita..apa la ko....

my name is KARL said...

mcm one of my post title..

macam-macam ada!!

ina said...

hahahah...senang cite kan...

myZone | When Anuar opens to public said...

PONDAN: lucu plak...mmg lalang jantan tu tatau wat pendirian

BANJIR: harap tade pape yg tak elok berlaku...insyaAllah :)

TEKSI: sgt lucu part nih, "Bang bangun bang..jgn la camni..."

WAKAKAKA...len macam jer bunyik :p

PALESTIN: a good side of u :)

ina said...

lain mcm...ampeh...hahaha

technology said...

Although we have differences in culture, but do not want is that this view is the same and I like that!
age of conan power leveling