Saturday, January 31, 2009

RED FLAG!!!!

Adoi...hari wanita sudah sampai..Apa dia??Uhuhuhu...red flag loorrr..Ni perempuan2 jer yg tahu..Kalau lelaki tk tahu tu no comment..ahahah..Coz tk penting pun..Tapi lelaki di luar sana kena berhati2 la..Tak kira la yg ada kawan ke..Udah bergelak suami ke..Pakwe ke..Berhati2 dgn perempuan bila waktu ini sampai..ahahah..

Ok..cite apa ek..Oh ya..skang aku berada di Kuantan Pahang..eheheh..Cuti lerk..Lagipun esk besday mak aku..So kena la berada di rumah sendiri kan..eheheh..Cuma biasa lah..Kalau dah ada di sini..Ummm..hati tu tk brapa nak tenang..Mcm2 hal lak yg menjelma..So yg aku buat apa lagi..Buat bodo..hahahaha...Lantak la..Malas aku nk pk..

Umm...ni aku dah buat seseorg phm apa keadaan sebenarnya bila aku MENGAMUK..hahahaha...Dia ckp dia baru phm..And dh phm..Tapi klu pasni tk phm gak..lantak ko la..ADA AKU KISAH!!!!Ambik ayat aku lagi aku minta 50sen..50 sen je..Tak bnyk pun..ahahaha..ok arh...
Chow Chin Chow

5 comments:

myZone | When Anuar opens to public said...

bukan green flag ker? :p

ina said...

tk la..blue flag..ahahahah

ina said...

tk la..blue flag..ahahahah

renxokuken said...

ek eleh.. mcm lah org tak tau.. lelaki zaman skrang dah modern lah ina.. mana-mana bendera pun tau lah..

laki pun ada bendera gak... putih merah biru kuning warnanya.. hehehe..jgn mare yer... nanti tak pasal2 bendera tempek kat tpt lain hehe

ina said...

he ek eleh..ko kecoh apa sal renxo??