Sunday, February 1, 2009

CONGRATULATIONS!

Congratulations to ZZ and famili..Coz ZZ pregnant 2month and half kut..Finally la kan..heheh..Hrp2 baby tu baby girl..Kalau boy??Haa..aku sengih je le..ahaha..Actually psl pregnant aku dpt tau dari 2org yg tertentu..Sapa?tk leh bgtau..ahaha..Yg pasti bukan dari ZZ itself or Kak lisa..Nk jd kan cite..Sehari pas AJL tu ini 2org bgtau..Terkejut gak sebenarnya..So tk apa la..Masing2 pun nk risik..ahaha..Then aku dgn dua org ni ada la berckp di telefon sesama sendiri..Alih2..Masing2 buat bodo..ahahaha..Ha la..kang kena sembur plak kan..Then aku lupa bila..Aku nk empunya badan sendiri yg jwb..Aku tny adakah dia pregnant...Tiada jawapan..Ahahahaha..Then tk apa la..Aku assume mmg confirm pregnant..ahahah..Bak kata seseorg..Kalau tk betul sure dia akan ngamuk..kan..ahahaha..Yg aku tahu la..Kalau sesuatu benda tu tk betul..Dia akan cepat ckp NO,TIDAK ke apa..Ni no respon..hahaha..Then bila kata confirm pregnant..I wish her congrate..And aku ckp...Betul la tekaan aku selama ni..No answer means yes..hehehe..Then dia reply back...U CAN READ MY MIND..ahahahahah...Yo la cik kiah...Nsb baik betul..kalau salah..mmg sah2 aku kena sembur..ahahahah..Ok arh...Chow Chin Chow

4 comments:

Qarl said...

alhamdulillah

makin syg kat kak g...

karl dh dgr pawana!

Anonymous said...

Betol ker citer nie... kalau betol, Alhamdullilah, rezeki dari Allah... amanah tu..

Harap2 lepas nie, rezeki kak Ziana akan lebih melimpah ruah.. boy ker girl ker tak kesah lah, kalau boy sorang lagi pun apa salahnyer.. kumpul sampai 5, dpt buat team futsal kan kan kan heheh

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

alhamdulilah :)

ina bila plak nk berbadan dua? ;)

Anonymous said...

wah2 nuar...soalan yg agak kontroversi ni..nk berbadan dua camne kalau lelaki nya tkde..ampeh ko kan
:P