Monday, February 23, 2009

GELARAN


Harini nya cite ek..Ummm...Cam bnyk..Tapi tgk pd apa yg terlintas utk menulis..Ahahaha...Ok...Arini aku makan MCD!!Lama dah tk makan wwwoooooo....Sure bos aku bising kalau dia tahu..Eheheheh..Seperti biasa makan double cheeseburger looorr...Ehehehe..Aku gi makan dgn kwn tmpt keje aku..Kira dia bestfren aku di tmpt keje..Ada lagi sorang..Tapi dia ni kalau area PJ dia tk suka..Ahahahah..So masa kat MCD mcm2 cite kuar..Biasa la..Cite psl keje..Eheheeh...Kebanyakannya cite buruk..Bley?Wakakakaak...


Ok..skang aku tergelak bila ada org tu bg gelaran kat mereka2 ini..Nk tau apa gelarannya?Eheheh..Sorang penyek,sorang lg masuk air...Yg lagi sorang masuk lobang..Ahahaha..Yg lagi sorang aku nk gelar..Ummm...Tak serupa bikin..Bley?Ahahahahah...Sian mereka2 ini..Coz telah diberi gelaran..Ni kwn aku lah...Siap bg gelaran lagi..Aku bantai gelak jelah..Kehkehkehkeh...
Umm..Ok arh...Esk sambung cite...Cam tiba2 tkde mood..Wakakakak..ok arh..Chow Chin Chow..

No comments: