Wednesday, February 25, 2009

BISING


Ayak..Kena bising lerk..Dgn sapa??Uhuhuu..Mak hayam no.2..Abis lerk...Pasal apa??Um..aku gelar kan sebagai LAGU KONTROVERSI..Ahahaha..Sapa yg tahu tu tahu le..Aku tk nk tulis kat sini..Actually mak hayam no.2 ni dh tahu...Tapi pasal kuar kat youtube tu dia tk tau..Dia tahu ada org inform dia..Nsb bukan dari aku..Kang ada kata aku lak yg menjadi penyampaikan kannnn..Pdhal mak hayam no.2 yg tny aku psl ni..Aku ingt dia tk tau...Ahahaha..Ye la kan..Benda2 camni malas aku nk masuk campur..So apa lagi..Bising la dia..Nsb kat youtube tu dh remove..Ahahahah..Dia cam tahu sapa yg pas2 lagu ni...Cam aku ckp la..Teknologi dh canggih...Apa2 pun leh jd..Gmbr pun leh superimpose..Apatah lagi lagu kan..HP memasing dah canggih...Bluetooth je..Haaa..Done..Siap segalanya kan..

Pada aku benda2 camni...Kita kena pikir tanggungjwb,then amanah..Bila dah di amanah kan..So kena la pegang amanah tu..Nanti lain jd nya..Tu yg jd cam skang...Bila tk amanah..Semua pun tahu...Then tuduh sana sini..Sbb tu apa2 shj yg diberi @ di beritahu kat aku jika dh di kata JGN KECOH..JGN BISING...Dah kata jgn so jgn la buat..Tak gitu?Tu pun ada juga yg slh sangka...Kata nk makan sorang la bla2...Tak nk share segala..Bila tk phm gitu la jd nya..Smua kite je yg silap..Pdhal tk tau..Kite sendiri dlm di lema..Tapi pd aku senang je..Mana yg penting..Amanah @ dngr ckp buruk org terhadap aku @ yg dengki??For sure amanah...Sampaikan mak hayam no.2 ckp kat aku..Sah2 ada yg akan kata ko yg inform akak kan..Ummm..Aku diam je la...Coz aku pun tk tau nk jwb apa..Cuma aku ckp...Yg penting budak yg buat tu...ZF tk kenal..Coz ntah sesapa...Maybe dia join skali dua aktiviti dgn ZF..So tk familiar sgt ke apa kan...Aku pun tk berani nk ckp apa..Coz tk tgk pun kat youtube tu...So tk tau sapa...

So kesimpulannya..Ni seperti yg aku ckp kat mak hayam no.2..Teknologi skang dh canggih..Kita tk leh nk slh kan budak tu jugak...Dia mesti excited bila dpt lagu tu...Cuma skang kite kena pikir bab2 amanah...Mak hayam no.2 pun setuju..Pada pendapat aku lah..Tak de kena mengena yek..Jgn terasa plak..Yg membuat lagu tu sebenarnya kena pikir...Tk kan dia tk pk bnd2 cam hak milik seseorg?Coz lagu tu tk kena tersebar kalau bukan dari pemilik asal yg membuat lagu tu..Tak gitu?Ehehehe..Even skang teknologi dh canggih tp bila ada sifat tk amanah tu yg jd cam haru biru...Ye tahu lagu tu ciptaan sendiri..So suka hati la dia nk buat apa kan..Tapi lagu tu kira jd milik utk 3org..Pencipta,penulis dan penyanyi..So kena la pk sikit..Jgn main belasah je..

Harap2 benda ni tkde la jd teruk..Bak kata ZF..Pasni jgn la buat lagi..Uhuhuhuh..Ok arh...Chow Chin Chow...

No comments: