Monday, February 16, 2009

TAKZIAH


Takziah aku ucapkan kepada keluarga Dato Siti Nurhaliza atas pemergian ayahanda tercinta,Tarudin Bin Ismail pada 15th Feb 09 jam 11am..Marilah kita sedekah kan AL FATIHAH buat arwah...

Aku dpt berita ni dari MELODI..Secara kebetulan buka tv3..Dorang tngh buat announcment..Memula cam suspen..Yer la..Fara dgn Wahid tu..Sabo ajer la aku..Tp bila tgk muka Fara aku leh agak..Mesti someone yg special..Ha betul la..Bila Wahid sebut no.1 jer..Tk lain tk bukan la kan..Aku terus sms Kak Gyee and Kak Lisa...Kak Gyee terus call..Aku ckp..Tgk melodi..Terus letak hp..Ampeh..ahahah.Then aku sms jer la dgn dia..Then dia ada ckp..Dia dah sms ct wish takziah...Um...ok la tu kan..Eheheheh..

Malam td jumpa dgn BOS aku..Jumpa lagi yek adik2 sekalian..Uhuhuhu..And kena lagi la..The same thing yg dia bebel kan..Tp bebel secara perli..Terang2an tu...Sah2 kwn aku ada kat situ..Wah sedap la dia perli aku..Ingt dh abis..Rupanya tk abis..Ahahahahah...Sempat lagi tu perli aku..Ye la..Sakit bukan nk bgtau...Senyap je..Kematu agaknya..Bla bla bla..Aku gelak jer la...Then dlm lift dia masih lg tk puas hati..Ckp lain lak..Ha ak la dik..Ko mmg kurus yg amat...Umm..Kejap je...Tp tu lah...Pantang tul akak bila call tk dpt and tk berangkat..Ahahahaha...Aku bantai gelak jer la..Alih2 aku jwb sendiri...Mesti kata..Nanti ko..Bila ko sihat siap ko...Tak angkat telefon aku yek...Betul tk??Bos aku gelak..Mmg betul pun..Wakakakaka..Teror kan aku..ahahaha..Leh agak apa yg dia akan kata...Wakakaak..Sian BOS aku..Sbb masih tk pueh hati..ahahah..Sbb apa?Sbb jawapan yg dia cari tk jumpa..Aku tk bg jwpn dia..Ahahaha..Esk2 la..Bukan gi mana pun..Kaaaannn...

Ok arh...Aku teramat penat..And pening kepalak lagi..Eheheheh..Chow Chin Chow...

3 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

al-fatihah :(

Qarl said...

arap2... pasni tok ti pkai tudung dgn btoi3x.. hehe

Anonymous said...

bab2 tudung ni ikut suka hati dia lah karl oi..tk kan nk main paksa plak...