Tuesday, May 26, 2009

ATTACK!!


Harini aku agak berada dlm keadaan tegang...Actually semlm lagi udah tegang..Tegang maksudnya disini,aku di attack kiri kanan..Attack apa?Perasaan...Dimana belah sini mcmni...Sebalah sana mcm ni...Kira aku dlm di lema..Akhirnya apa jd?Aku la yg makan hati...So hari ni the worse day!Kena attack yg lain lak..Kali ni aku agak cool sikit..Mungkin kerna rasa takde perasaan sbb yg attack aku tu yg meroyan...So aku lak cool je..Heheheh..Member bengang la kan..Tapi semuanya berlaku hanya sms..No call call..Cuma agak terkilan bila org tuduh kita bukan2...Salah tafsir dan sebagainya..Sedih tu tetap ada...Tapi nk buat camne..Benda dah jd...Dari menjadi lagi teruk aku redha kesalahan itu di letak di bahu aku..Aku terima...Keadaan bertmbh teruk bila mana compare sana sini..Agak sedih bila semua ni terjadi..Tapi mcm aku ckp kan td...Aku terima...Kesalahan itu di letak di bahu aku...

Dalam masa tegang tu aku sms dgn kwn aku...Meluahkan perasaan juga la..Kesian dia..Sbb dia pun tngh ada mslh..TQ BEB...Actually before tu aku ada sms SRZ..Mengadu juga la..Sbb dah tk tahan kan..Pendam jer...Around 2.30pm dia call..Tny kenapa..Masa dia call tu...Aku terus nangis..Nangis kat tepi tangga...Heheheh...Memula tu aku diam...Dia panggil..Hello..Kenapa nih?Dik..Napa?Aku diam..Then dia pun diam..Coz dia tahu..Kalau aku nangis memula aku diam..Hhaahahha..Then dia ckp...Kenapa ni...Cuba cite...Aku pun cite la..Dalam nada sedu...Skali aku dngr sore dia pun serak...Ampeh...Hahahahah..TQ SRZ...U mmg shoulder to cry la...Serius!!Sbb sebelum ni,kalau ada benda tk kena sure aku ngadu kat dia..Tapi tkde la cerita sedih...Heheheh..Kali ni je...Cam dah tk tahan...

Ni td dia sms..Kata suh sabar...Ada hikmah dgn apa yg berlaku...Sabar tu penting...Teringt apa yg dia ckp td...Dulu dia pun susah..Sabar...Pdhal aku dah nangis terus dah...Alih2 dia ckp...Buruk la akak dngr ko nangis...Wakakakakak..Ampeh!Apa2 pun...Aku tk paham..Kenapa aku yg menjadi mangsa...Aku sedar...Aku bukan lah org senang...Org susah..Aku paham dan tahu...But plz dont do this to me...Kiri kanan depan belakang attack aku..Melampau la tu...Mmg aku panas baran...Tapi ada masa aku diamkan aje bila aku rasa tk guna utk memekak..Cam kes sekarang...Yg sana dah cam gile2 babi mrh aku...Yg sebelah sini dok argue itu ini..Yg lagi sana plak cam jd apa dah...Uh!!!Last2,aku yg jd giler...Uhuhuhuh...Ok la..Tngh nk rasa bersabar sikit..Uhuhuhuh....

Chow chin chow

No comments: