Wednesday, May 27, 2009

DUGONG

Tread yg sebelumnya mencerita kan kesedihan kan...Even tngh sedih...Aku nk cerita pasal mama vogue di atas..Heheheh...Kang dok sedih je,tk baik juga kan...Walau sebenarnya terluka yg amat..Buat bodo jer laaaaaaaaaaaaaaaaaa..hahahah..

Ok la...Ceritanya..Kak Gyee sudah jd dugong!!Hahahahaha..Dia cite...Kesana kemari bila keluar je,ada je nk ambik gmbr...Uuhuhhuhu..Oh tidaakk..Akak ko tngh jd dugong ni..Tlg la..Kang sorang serbu,semua serbu...Hehehehe..Dia nk bergerak dah susah...Kira penat la..Kesian kat dia..Jalan pun susah..Berat kan...Jalan kejap atau dekat pun dh rasa mengah...Kalau dok umh tk leh...Susah hati..So jln2 cari makan..Hahahaha..Pas makan tidur...Heheheh..Tu yg jd gitu tu..Malas je rasanya...


Then terbuka cerita psl cerita anak Erra...Kan kecoh kata Erra nk sorok la..itu la,ini la..Hello..Suka hati dia la nk tunjuk ke tak anak dia tu..Kecoh tul...Tu aku ckp dgn Kak Gyee...Tak pyh tunjuk Kak Gyee oit..Bila nk raya thn depan baru tunjuk..Hahahaha..Pastu dia ckp...Kan...Ok gak idea tu..Hahahaha...Bak kata dia..Sabar la dik2 non...Aku tngh penat ni..Sabo2...Esok2 dah settle segala..Haa..nk ambik gmbr,ambik la..Sabo yerk...


Sempat juga bercerita psl Konsert CT SATU...Heheheh..Aku ckp,ha..rugi la Kak Gyee tk dpt gi tgk konsert dia..3hari tu..Kak Gyee gelak je..Pastu dok cite konsert,terbuka cite konsert dia..Aku ckp..Rindu la...Buat la Kak Gyee oit..Sure ramai yg dtg and turun...Dia ckp,sabar...Insyallah kalau ada rezeki..Tak kemana..Kalau tk buat konsert,buat benda lain...Benda lain??Apakah itteeww...Hahahah..Merapu je dia kan..Heheheh...


Ok lah...Mau tido...Jgn jd dugong yek..Hahahahah...Chow Chin Chow

2 comments:

I am Karl said...

kak g tu sah2 wat concert dgn armin je.. lantakla, laki die kan..

ape2pun, sama2 doakan kesejahteraan kak g.. moga2 selamat...

ina said...

ko tny pastu ko jwb balik
hahahah