Saturday, November 21, 2009

CONFUSE

Aku tk phm tul dgn laptop aku ni..Jap ok..Jap tk..Adoi..fenin..Tp tk apa arh..Selagi ok tu kira ok la...Aku nk transfer apa yg patut pun tk berani..Asyik tk leh je..Aku siap beli cd kosong yg mahal tu..rm24..Uuhuhuh..Tak apa la..HURT jgn majuk2 lagi yek..Hehehhehe...

Umm..Next week balik kampung!Yeaaaaaaaaaaaaaaa!!Raya haji le..Mana leh tk balik..Klu bos aku tk bg cuti,mmg nk kena la..Hhehehe..Raya tu..Ada yg kata ..Ala raya haji..Apa la sgt..Helloo...Yg penting raya..Meriah ke tk korang peduli apa..Bukan aku ambik duit korang pun..Tak gitu..Hhehehe..Hrp2 budjet aku cukup walaupun aku dpt rasa tidak..Heheheh..Coz parents aku cam nk gi jln jauh je...Tp hujan2 ni nk berjalan juga ke dorang ni..Confuse aku..Hahahahha..Apa2 pun..Aku penat..Penat kenapa?Ntah..Hhehehe..Ok la..Chow Chin Chow...

2 comments:

Zuewairy said...

bl jer laptop br~~

ina said...

bagi la duit!