Friday, February 12, 2010

ANTARA

Menarik sungguh...Hehehehe...Harus pergi...Tp aku tngh berkira gaji dpt bila..Hahahah..Kalau awal lagi bagus...Mcm dpt je kan..Apa daa...Tngh fikir nk gi ari apa...Maybe sabtu or ahad..Cuma aku takut ada function lain la plak dua hari tu.. Kemungkinan besar sabtu..Sbb ahad kang lmbt abis..Esok keje..Bangun lmbt plak..Heheheh..Hrp2 semua nya berjalan lancar..Heheheh..Oh ya..Kecoh jap tangan ZZ melecur...Apa la..Bak kata ZZ dlm hot fm..Mcm magic je air tu jatuh..Hahahahah...Nk tgk gmbr?
Ha tgk..Hheeheheh..ZZ tersengeh je tak kala menayang tangan nya..Hahahaha..Lihat la dunia..Tangan ku ini..KO ADA??Hahahaha...Sempat pose gitu..Caya la ZZ...Heheheheh..Oh ya nk promote sesuatu kit...Haa...Asal gelak?Ada rasa pelik?Hahhaahah..Ada aku kisah??Lalalalalal...Ok kalau korang nk beli boleh la contact aku...Camne nk beli?Haaa...Pepandai la cari aku..Heheheh..Actually bila dngr sebenarnya best..Bukan tk best..Tk kala halwa telinga aku kearah r&b balada segala tp bila sesekali mendengar keroncong best tau...Leh lena..Sbb kita selalu dlm keadaan stress..Tp bila dngr lagu2 sebegini leh buat kita cam cool sikit..Heheheh..So berminat?Klu nk boleh bgtau aku...Heheheheh...Ok la..Nk kuar jap...Chow Chin Chow....

No comments: