Saturday, February 13, 2010

HUH!!!

Again and again make me feel angry..Huh..Susah sgt ke nk phm?Ke buat2 tk phm?Kang kalau ckp sentap lak..Ngamuk segala kan...Very annoying tul la!Camne la nk bg ko phm aku pun tk tau la...Aku diam tk bermakna aku kalah atau takut..Tp aku malas nk layan..Ha gitu la ibaratnya..Huh!!Ummm..Aku rindu kan seseorg sebenarnya..Sapa?Manusia arh..Hahahhaha...Bila berada di dlm kelompok lain tiba2 ada sorang yg cara nya berbeza tp dlm keadaan tertentu lebih kurang sama cam dia,itu yg buat aku teringt...Mmg dok ingt dia je skang ni..Nk tegur risau lak takut tk kena waktu..Umm..Aku ni klu tk buat terus aku akan jd malas nk buat dah..Hahahah..Then terus jd lupa..Heheheheh...Apa2 pun suka lak lirik lagu ni :

Bukan kecewa dipinggirkan
Aku kecewa tiada kejujuran
Bukan bersedih disakiti
Teramat pedih dikianati

Ummm...Bila org yg kita harapkan,percaya tak jujur dgn kita,mengkianati kita,tak ke rasa pedih yg amat..Lebih2 lagi tikam kita kaw2 punya...Mmg terduduk la..Apa2 pun tk apa la..TUHAN tu maha adil dan maha kuasa..Apa2 leh jadi..Hrp dia tidak la terkena tempias yg teruk..Umm...Chow Chin Chow...

No comments: