Sunday, July 18, 2010

UDA&DARA

Fuh...Tgk Uda&Dara?Hehehehe..Ha gelak gelak..Actually asalnya mmg tk nk tgk..Sbb mcm tk tau nk tgk sapa..Uhuhuhu..And aku dh bayangkan mcm boring...Tp abg sorang ni mmg nk ajak aku pergi bersama dgn famili dia..So aku pergi je lah..Free kan..Tp get ready gak la..Takut tido ke apa kan..Hahahahah..So dah tgk smua ni,tkde la boring mana..Ampeh..Sbb kwn aku la ckp tk best..Uuhuhuhu..Aku suka arrangement lagu dalam cite nih..Best...Well masa tgk tu ada yg kata jgn buat moden..Klu nk buat moden,buat moden semua..Dari baju segalanya lah..Tp pendapat aku plak..Klu buat ala2 zaman dulu nanti org akan boring..Kena la ikut peredaran zaman sekarang..At least bila ada moden tkde la org boring dan semua peringkat umur boleh menonton..Fair and sqaure la kan..Heheheh..Lakonan?Ummm..Aku suka lakonan watak UTIH dalam Uda&Dara ni..Tk tahu nama dia lah...Muka kenal..Hheheheh..Yg lain ok..Semua memainkan watak masing2 dgn jayanya...Ok lah..Dah lewat..Chow Chin Chow..

No comments: