Monday, July 26, 2010

HUUHUHU

Actually kalau nk update blog boleh jer..Tp malas..Hahahaha..FB boleh je kan..Hikhikhikhik..Lagipun tkde cite..So malas la aku..Pastu aku outstation..Pastu kesana kemari..Nk cite psl outstation??Hheeheh..Tk pyh la..Sbb tkde apa yg menarik pun..Penat lagi ada..Hahahahah..Minggu ni plan aku mcm nk balik Kuantan..Tp tgk pd keadaan..Tgk pada gaji..Hahhaah..Tp rasanya cm dh masuk nanti..Ummm..Oh ya..Ada sorang ni kan majuk dgn aku..Tp cm lawak lak..Sbb majuk yg ntah apa2..Alih2 aku tk layan..Pastu sms aku ala2 cam nk berbaik..Bila aku tny dia majuk eh..Terus ckp tk..Hahahah..Pdhal dia majuk..Sengal sungguh..Skang ni aku tk call dia..Aku call akak dia..Ha mula lah..Tk apa...Kita tgk..Sapa sms/call sapa dulu..Hikhikhikhik..Yg pasti magazine EH! & COSMOPOLITAN aku dh beli!Hahhaaha..OK lah..Nenanti sambung..Chow Chin Chow..

No comments: