Wednesday, September 1, 2010

LIKE

Hehehehe..Comel tk gmbr kuning ni?Heheheh..Well skang tngh rasa bunga2..Hahahahaha...Happy..Suka..Like..Gembira..Haaa...Semua lah..Ada sesuatu yg telah membuatkan aku senyum sehari-harian..And bila DIA tkde aku mula tertanya2..Mana dia?Kenapa dia tkde?Haa..Mesti aku tertny2..Hahahaha..Td jumpa DIA..Walaupun sekejap..Tp happy!Heheheh..Harap dia pun happy juga..Klu dia tk happy,aku tembak dia..Wakakakakaak..Ni aku tngh tunggu msg dia ni..Sbb aku ada msg dia..Tp tk jwb2 lagi..Kemana la plak..Huhuhuhu...Apa2 pun hrp DIA terbuka sesuatu utk menerima dan memberi... :)


Ok lah..Penat aku senyum sensorang..Hahahah..Kang org kata aku giler la..Hikhikhik..Ummm..Ada sesuatu yg ingin aku tulis kat sini..Aku hrp apa yg aku tulis ni org yg di tuju tu baca..Sbb mmg aku tuju utk dia..Rasanya dia ada buka kut blog usang aku ni..Sbb disini je dia tahu apa yg aku hadapi..Kerana di tmpt lain sudah terputus hubungan gitu..Aku tahu dia cuba utk betulkan keadaan yg sentiasa dlm parah..Well,apa yg leh aku katakan...Insyallah akan berubah sekiranya dlm keadaan yg boleh diterima pakai..Apa keadaan itu?Sendiri aku muncul..Buat masa sekarang lum ada lagi...Apa2 pun aku suka apa yg telah diberi walaupun aku rasa why me?Mcm pelik dan lain2..Benda ni sentiasa bermain di fikiran aku sejak awal lagi..Tp tk apa la..Past is past..


Ok la..Esk keje..Arrhh!!Cuti keje,keje cuti..Bosan lak aku..Hahahaha..Kalau cuti je pastu dpt duit leh tk?Hahahahah..Ni aku mcm nk ubah angin je rasa nya..Tp bila nk ubah ni tk de lak...Bila dh berubah mula la angin lain dtg tny..Sabo jer la..Okeh...Chow Chin Chow...

No comments: