Tuesday, August 31, 2010

53

53 sudah Malaysia mendapat kemerdekaan...Berbangga menjadi rakyat Malaysia..Harapan semoga Malaysia tidak seperti negara2 lain yg menjadi huru hara..Sentiasa bersyukur dgn nikmat yg diberi..Alhamdullilah..Ckp psl huru hara ni..Aku nk cite sikit lah apa yg berlaku last week..Yg membuatkan aku rasa mcm nk lempang org je..Hahahah..


Aku cuma nk tulis..Sekiranya tk tahu nk buat event buat cara tk tahu..Jgn buat2 tahu..Yg jd mangsa aku..Aku yg malu..Ko malu ke?Mesti la tk kan..Siap bergembira lagi..Yg kena nya aku..Pdhal bukan aku yg mastermind nya ke apa..Tp aku lak yg terasa..Memandangkan kita ada sikap tahu event tu mcm mana..Ko tk tahu buat cara tk tahu..Klu dh rasa tk leh buat jgn buat..Jgn ikut hendak hati..Tp hasilnya nan hado!Benci dgn org begini..Dan last2 mcm tkde perasaan bersalah..Tp menyakitkan hati aku lg ada..Tk apa..Ko tahu la nsb ko nanti..Ok arh..Mood nk balik cuti raya ni berkobar2!Hahahahah..Mood raya tkde..Mood cuti je lebih..Hahahahah..


Apa2 pun..Tiba2 kan..Aku rasa cm suka lak kt seseorg..Hahahahah..Siapa??Sibuk je..Ok lah..Selamat menyambut hari kemerdekaan yg ke 53!!Chow Chin Chow..

No comments: