Thursday, February 10, 2011

ALBA

Salah satu barangan kesayangan aku..Tiba2 jam tangan ku ini waktunya tk tentu..Maka dgn itu kena la tukar bateri dia kan?Tp bila nk g tukar ntah...Kejap mcm ok..Kejap tk bergerak..Hiks!Nanti aku kena g tukar juga la baterinya..Uuhhuhu..Jam ini dihadiahkan oleh seseorang pd thn 2008 sempena besday aku..Jam itu ku jaga seeloknya..Kerana aku teramatlah hargai apa yg diberikan kpd ku...Thn berikutnya dihadiahkan pula wallet or purse..Pun masih ku pakai hingga kini..Ku amat hargai dgn segala pemberian yg dia beri dan apa sahaja berkaitan dgn nya..Hakikatnya kini,kami telah jauh dan jauh dan semakin jauh..Segalanya punah dan hancur berkecai..Adakah kerana kesalahan aku sendiri?YA!Aku akui..Tetapi,kesalahannya pun ada jua..Dia juga telah merobek hati aku sepedih2nya..Kerana selama ini apakah sebenarnya yg ada didlm hatinya?Adakah hanya kepura2an semata2 atau untuk kepentingan dirinya??YA!Itu diakui sendiri oleh sahabat ku yg tahu kisah antara aku dan dia..Tp semestinya sahabatku ini tidak tahu keseluruhan cerita..Seperti biasa,itu bukan aku utk cerita segalanya..Apa jua yg berlaku antara aku dgn dia,ku jadikan pengajaran hidup..Hanya masa menentukan bagaimana aku dan dia akan pulih..InsyaALLAH...ALLAH itu maha adil dan saksama...Oh ya..Video?Hheheheh..Dibawah yaaa..Chow Chin Chow!!


No comments: