Friday, February 11, 2011

TELEFON????

Cuba korang bayangkan,aku kena telefon orang yg mmg dh tk sekutu dgn aku utk tny itu ini..Adehh..Apa korang buat??Nk bgtau perkara sebenar mcm tk sesuai..Ya tahu ia berkaitan dgn keje..Be profesional,kan??Tp aku tk rasa org disana profesional..So aku minta tlg kwn aku yg call..Tp seperti biasa..Dia ni mmg susah nk angkat telefon..Sms pun langsung tk berjwb..Alih2 aku ckp kat kwn aku,kalau gitu lupa kan sahaja!Hahahahah..Petang2 kit call..Aku tk phm dia ni..Dari dulu sampai skang kemain susah sgt nk angkat hp especially no.pelik..Hello org call bkn nk bergosip ke nk apa..Ada bnd penting..Otak kat lutut ke??Aiyoo!So tgk la mcm mana..Ckp je profesional tapi nan hado..Hahahahah..Ok arh.Malam ni balik Kuantan..Yyyyeeaayy!!Heheheh..Ok,nk sambung buat keje..Chow Chin Chow...

2 comments:

Rose Metal Petals said...

akak gak yg kenaa...
:P

hurtina said...

wakakakakakaka..diam suuudaahhhhh...tq tq tq :P