Saturday, February 12, 2011

ZAMAN DULU

Kenapa ada gmbr Nora plak ni?Heheheh..Ari apa tu aku borak dgn anak Kak Nora yg sulung iaitu Iman..Kisahnya dekat twitter la..Heheheh..Pastu aku ckp kt Iman,sbb kan mama la diriku ini sibuk pergi internet,sanggup pergi cyber cafe..Sbb nk check emel yg mama anta..Hahahah..Bila aku ingt balik cm lawak lak..Zaman dulu kan..Abis sekolah minta ayah aku anta ke CC..Masa tu sibuk dgn MIRC..Pastu emel pun Hotmail..Yahoo masa tu tk brapa sgt..Kwn aku yg asalnya ngajar aku bnd2 ni..Lepas tu bila dh ikut Kak Nora,ha apa lagi..Beremel jer la..Hheehehe..Tp serius aku ckp sbb kan Kak Nora la aku lebih mengenali internet..Heheheh..TQ Kak Nora...Even dh lama tk follow,tp aku masih ikuti perkembangan beliau dari semasa kesemasa..Dan aku masih respect dia seadanya..Dan salah seorang penyanyi perempuan yang mempunyai suara yg bagus!Chow Chin Chow..


No comments: