Sunday, February 20, 2011

BBM???

Heheheh..BBM??Aiyo..Hahahahah...Ada org tny aku,pakai BB tk?Nk minta BBM pin..Tu la..Hp nombor tk nk bg..Hhahahaha..So aku ckp tk guna BB..Alih2 aku dok direct msg jer dgn dia..Penat la aku..Hahahah..Masa ASA pun sama gak..Dok direct msg..Jenuh aku tgk hp..Nsb bateri tk low...Sbb bateri hp aku ni mudah low..Heheheh..Aku bwk kesana kemari jer charger hp..Takut masalah kan..Nanti cucuk je la mana2 patut..Hheheeh..Tp dia buat hari aku senyum sepanjang masa..Hhahahaah..So sweet!!Tersengih2 aku sampai skang..Hahahahaha...Itu kisah happy kan?Ni ada satu lg..Kisah risau..Risau dgn seseorg..Sekarang emosi dia terganggu..And aku pasti dia tidak tenteram walaupun dia cuba menidakan..So nanti dia akan drive dgn seseorg..Tp bila balik dia balik sorang..Itu yg buat aku risau..Pegi tk apa..Sbb ada org..Tp bila balik tu...Risau dia terlampau sedih..Kang tk psl2 lak apa2 jd...Then dia sorang dlm kereta...Tk ada org..Itu yg merisaukan aku..Haish..Tk apa la..Nanti aku msg la dia..Bgtau klu dia dh on da way balik,plz sms aku ke apa ke..Ish risau lak...Ok arh..Nk tido dgn senyum..Hahhahaha...Chow Chin Chow...

No comments: