Monday, February 21, 2011

WEEKEND!

Last weekend was the happiest day for me!Hahahah..Dan buat diriku malu2 juga..Hahahah..Pertama nya sorang ni telah buat ku malu dan rasanya kalau muka aku ni putih mau nmpk merah kat pipi..Ahahahaha...Malu sbb ramai yg tngh tgk..Last2 aku cepat ok..Sbb aku blah gitu jer..Hahahah..Tp ok la lepas tu..Buat hari aku senyum je bila tgk gmbr..Hhahaha..Sbb sebelum ni dia tkde lak cmtu..Ala2 mcm ok tk ok..Tp aku buat2 ok je la sbb bila dia reply apa yg aku tny..So skang ni bkn aje ok,asyik kena buli!Hahahah...Haaa yg sorang ni plak telah membuatkan bangun ku dari tido tersentak!Pdhal dia kenakan aku..Selalu aku kena kan dia!Hiks!Suka arh tu sbb dpt kenakan aku..Tp sudah membebel bila dia tahu aku sebenarnya tk bangun lagi..Dia dpt cam suara aku..Kantoi!Hahahaha..So apa lagi..Ha tido lmbt lg..Bangun lmbt..Apa nk jd nih?Bla bla bla..Last2 rupanya nk minta tlg aku..Ha tu la..Kenakan aku lg..Pastu dok salah baca msg aku..Free2 kena gelak dgn aku..Hhahaha..Nsb ko la kan..So sampai skang masih senyum lagi aku ni ha..Senyum malu dan senyum lawak dan yg sama waktu dgn nya..Hhahaahha..Sawan sudah!Ok arh...Chow Chin Chow..

No comments: