Thursday, February 24, 2011

GGRR!!

Nak kata geram tak berapa nak geram..Tapi geram jugak la sikit..Hahahah!Kaedahnya kata jumpa nanti,tapi??Nan hado!Geram aku..Jdnya aku buat dek je skang..Uhuhuhu!Bg aku cool dulu..Haaa..semlm aku g tgk Terima Kasih Cinta..Best?Mesti la best!Pelakon hebat2..Lagu best2..Yg tk best aku tk nk tulis..Kang kata apa lak kan..Hahahah..Tp yg best pilihan aku tetap Latiff Ibrahim dan si cilik Alisha!Sbb mereka dua yg buat aku bergenang air mata..Masuk ni dah 2x pegi..Hheheeh..And maybe akan pegi the last show..Hehheeh..And satu lagi Norish Karman atau aku panggil NK..Dia berlakon dgn Tony..Best!Menjiwai betul..Maybe sbb dia sendiri pun pernah mengalami kut..Hhehehe..Akhir show tu artis tkde kt luar..Tp aku tunggu la gak dgn kwn aku..Tgk sesapa yg aku rasa aku nk ambik gmbr..Hehheheeh..NK muncul then aku terus pegi dekat dia..Aku ingt dia tk ingt aku..Skali,Heeyy!!Dtg jugak!Hahahah..Pastu aku ckp la..Laaa..Ingt lg??Dia gelak jer..Then sempat la bertukar2 contact..Hahahah..Actually last aku jumpa NK masa Anugerah Skrin..Tp aku malu2 lg..Sbb masa tu mcm ramai org..So aku blah jer la..Aku kenal NK before dia bercerai dgn husband dialg..And bila semua dah berlaku,kontroversi segala,aku dah jarang jumpa dia..Ada skali dua aku jumpa dia dekat Hartamas tapi dia buat dek jer..Tk tau la kenapa..Maybe waktu tu,tngh panas dgn cerita dia..So aku malas la nk layan...Masa jumpa kat TKC tu soalan pertama dia tny,masih dgn bos lama?Tp dgn buat muka..Hahahha..Aku phm maksud dia..Hhahahah..Ok arh...Mood masih geram dgn itu org!Gggrr!!!Hahahahah..Chow Chin Chow!

No comments: