Sunday, February 27, 2011

PENAT!!


Penat dan ngantuk sgt2!But i like!The best weekend for me..Heheheh..Gila tk best..Hahahah..Hrp2 lepas ni ada lagi mcm ni..Sbb dia sudah kearah jauh..Jauh??Membina kehidupan baru..Love that..Suka tgk dia happy..Harapan aku cuma dia masih sama..Tidak berubah...Itu jer..Then bnyk rahsia yg ku pegang..Pening lak aku bila bnyk rahsia org kena pegang..Hahahah!Tk apa la..Sekurang2nya dia percaya kat aku dah memadai..Hheheeheh..Hrp2 tk jd mcm "mangkuk tingkat"...Apa tu?Hanya aku je tau..Hahahahahah..Skang ni aku ngantuk..Td dah tido..Tp cm tk cukup..Hhahaaha..Semlm(Sabtu) aku ke luar KL..Kul 2pm gerak..Then buat keje segala, gerak dari tmpt tersebut around 10.30pm..Sampai KL 1am..Pastu arini (Ahad) pepagi aku dah kena g ke Damansara..9am aku sampai..Pantas tk?Hahahah!!Abis program around 1pm..Sampai umh dlm 2pm cmtu..Memula ingt nk ke KLCC..Tp dh satu jln depan umh,baik balik..Hahhaha..Pastu update gmbr segala..Apa lagi,tido!!Hhahahaha..Arini nk tido awal..Takut esk aku badmood kt ofis..Udah la bos aku badmood..Sbb perkara tertentu dia tk dpt..So kang tk psl2 aku lak yg kena..Hiks!Ok..Chow Chin Chow!

No comments: