Wednesday, March 2, 2011

MACAM MANA NIH??

Uuuwwaa!!Rindu mak abah aku!!!Lately ni aku mudah rindu dorang!Uh!!Aku plan nk balik this week..Tp mcm tk dpt jer..Pdhal this week aku tkde event apa pun..Kawan aku kawin jer..Pastu ada event kt Hard Rock Cafe..Tp tu tk kisah klu tk pegi..Klu next week ya aku ada keje sabtu ahad..Klu tk balik this week,lagi 2,3minggu lagi la jwb nya..Ohhh tiddaakk!!!Kerinduan akan menjelma!Uuhhuuh..Mslh yg sama sbb tk dpt balik..Serba salah aku jd nya..Nsb setakat ni aku leh bertahan..TQ pd yg membantu..Bantuan anda amatlah dihargai...Nk kata stress tu tk sgt..Tp aku huru hara sikit sbb rindu parents aku..Uuhhuhuh..Haa ada lagi satu cite..Aku saje mms satu gmbr ni..Then gmbr tu diambil disuatu tmpt yg kami pergi..Aku kan suka snap..Hhehehe..Nk dijadikan citer dia tngh berada ditmpt itu..Hhaahahah..Last2 dia tny,rindu ker???Hahahaha..Sengal tul!Giler tk rindu..Hahahahha...Memula aku cover last2 aku ckp rindu la juga..Hehheeheh..Haa...Rasa rindu juga dkt ini org...Dia amat baik..Baik sgt2..Aku kenal dia dh lama..Tp tu lah..Tk tahu bila sesuatu yg berlainan menjadi suatu kenyataan..Haisssshhh...Ok arh..Nk tido..Dah lewat..Keje kat ofis bnyk yg menanti..Yg pasti tread kali ini semua berkaitan rindu!Hhahaha..Rindu mak abah!Uuuwwaa...Chow Chin Chow..

No comments: