Friday, March 4, 2011

TIDO


Fuhhh..Semalam hari yg bahagia utk aku..Hahahahah..Tk pernah rasa tido selama 12jam..Hahhaahah..Mcm cover semua tido yg sebelum ini jer..Heheheh..Actually aku pening kepala 2,3hari lepas..So ala2 mcm tk sedap la sikit rasa..Batuk dah ok..Suara dah ada ya!Hahahahah..Aku tido around 8pm..Konon2 nk tido kejap jer..Last2 sedar 12am..Hahahhaha..Bangun kejap solat Isyak pastu aku putuskan sambung tido jer la..Nanti kang sakit plak kepala ku kan..Ini pun mcm rasa sakit lagi..Tp dah rasa ringan sikit kepala nya..Maybe tido cukup kan..12jam tu..Mampu??!Hahahhaa..Cover segala tido..Tp rasanya pasni tkde nk cover sgt kut..Mesti minggu ni dgn minggu dpn aku tk cukup tido lg..Hahahaha..Oh minggu ni tk jd balik Kuantan..Sbb alasan yg sama..Hheheh..Tp tk apa la..Sabar aje la Ina oit..Huahuahuahua!Lagi satu aku tergelak bila kwn aku cite seseorg telah skodeng dia..Smua bnd nk tahu..Wakakaka..Nsb ko la labu..Amalkan selalu..Aku suh buat mcm aku buat tk nk...Senang je klu nk ajar org gila mcm ni..Back off dan bila perlu sound je direct..Tk pyh simpan2..Hehehehe..Ok arh..Chow Chin Chow!

No comments: