Sunday, March 6, 2011

MOODY!

International ya!Mampu??Hahahahah!This week aku agak moody sikit..Ada je bnd yg aku nk naik hantu..But still under control..Tu yg jd sengal atau sawan..Sbb simpan dlm hati kan..Tk terluah la plak..Lepas tu biasa la..Bnd yg sepatutnya dh dpt tk dpt2 lg..Lmbt katanya..Abis semua bnd delay nk byr!Org maxis dah call suh byr broadband..Mcm apa je..Aku tahu la..Mcm la aku tk byr...Bodoh!Ha kan dah kena..Hahahaha..So agak stress dgn bnd2 mcm ni..Jenis yg tk sabar lepas tu jenis yg suka push itu ini..Yg push2 ni aku tk suka!Meluat!Huahuahuahua!Ok arh mls nk cite..So hujung minggu aku seperti biasa terisi dgn apa2 yg patut..Apa dia??Sibuk nk tahu apa sal?Hahahaha!Yg pasti dpt jumpa org yg btl2 ku anggap setinggi gunung,tetapi sebenarnya down to earth!Dan ia bkn nya hipokrik semata2..Tk percaya??Tk suh percaya pun and uols bkn tahu pun..Hahahahh...Haa satu lg..Kenapa ek ada org suka2 tgk apa aku tulis kt FB aku??Klu tk tgk tk leh eh?Maksud aku tgk ni bkn jenis yg baik2 org..Tp jenis yg batu api..And yg tk batu api pun ada gak..Its good actually klu yg tk batu api tp dia bertukar jd busy body!Mcm sibuk sesgt!Ko tgk and diam2 je boleh tk?Sabo ajer la..Ok arh!Esk dah isnin!!Tak suka!!!Chow Chin Chow..

No comments: