Thursday, March 10, 2011

MATA


Cantiknya mata..Hahhaaha!Sebenarnya aku penat...Dan ngantuk..Kalau mata aku terasa panas tu bermakna aku memang tk cukup tido and anytime akan collapse...Aritu aku baru tido selena2nya kan..Ha ni?Hahahahah..Padan muka sendiri...Isnin&Selasa aku tido hampir 3.30am..Then bz dgn keje sendiri..Bkn keje ofis..Hehheeheh..Lepas tu arini lak dari pagi sampai petang kt luar bz dgn keje ofis..Pastu nk tido tp panas..So aku nk bg badan sejuk sikit skali dah 6lebih..So tk tido sampai la skang..Kejap lagi tido..Ha ni plak dua2 org online serentak dan komen kt FB..Pening aku..Hahahahaha..Berjanji ke apa dorang dua nih..Hahahahah..Dua2 kata nk tido dah tp tk tido2 gak..Hhahahah..Sengal..Ok arh..Aku kena tido sekarang..Kalau tk aku akan sangap esk!!Hehheehh..Chow Chin Chow!

No comments: