Friday, March 11, 2011

DIVA?PANAS?

Wah isu panas seminggu ni..Pasal sapa?Heheheheh..Ada yg tahu tu mesti tahu kan?Yg tk tahu tu pi cari sendiri..Hahahaha..Tk koser nk cerita panjang2..Hahahahah..Sbb bnd lain yg aku nk highlight kan..Aku dah tahu cerita yang sebenar..Aku dah juga baca komen2 semua dan serius aku mmg tk baca apa yg ditulis itu..Sbb pd aku tk penting..And aku malas..Hhahaahah..Kang lain lak aku fikirkan..And aku tahu mesti ada yg akan bgtahu..So baik kita tadah telinga utk mendengar..Heheheheh..Terima kasih kpd yg memberitahu utk menjadi lebih terang org kata...So pendapat aku??Senang jer..TUHAN itu maha adil..Sekiranya DIA tk bagi cash DIA akan bg secara berperingkat..Samada kita nampak atau tk nampak sahaja..Kalau tak nmpk itu yg payah..Waima apa sekalipun silalah berpijak dibumi yg nyata..Aku selalu tulis atau cakap..TIDAK MENGAPA..TUHAN MAHA ADIL..So renung2kan lah..Utk peringatan diri aku juga..Jika kita aniaya orang,orang akan aniaya kita..Kalau tak pada kita mungkin pada keluarga kita..Secara sedar atau tak..Itu sahaja bezanya..Dan jgn lah menjadi PLASTIK..Klu menjadi PLASTIK tak lama ia akan menjadi PLASTIK SAMPAH..Dan jika waktu itu sampai jgn pula mencari SAMPAH YG TELAH DIBUANG itu untuk dikutip semula untuk dijadikan sebahagian dari hidup..Rasanya waktu itu sudah terlambat..Renung2kan ya..Chow Chin Chow..

No comments: