Saturday, March 12, 2011

DUGAAN

Dugaan terbaru telah menyengah diriku..Apa yg aku kena buat?Selain dari bersabar?Senyum dan senyum..Agaknya tiap2 tahun ada je bendanya kan..Rasa feedup pun ya juga..Tp aku tetap buat cara aku iaitu let it go...Aku mls nk pk..Even ia sebenarnya KENA pk..Hahahahha..Dua perkara dlm suatu masa..So aku jd agak bengong and blur..Selalu mcm ni la..Mesti blur..Hhahahaha..Kan best klu dpt bebas terbang mcm burung tu..Aman damai jer..Aku tk suka bila ada org cuba utk menentukan itu ini psl diri aku..Ya aku tahu utk kebaikan..But plz let me choose my own way..Huh!Ini yg aku nk buat jd jahat..Tk pernah buat lg utk yg berkenaan..Dulu hampir2 aku nk buat..Dan terbuat sikit..Hheheheeh..Aku nak buat senyap sesenyap nya lah..Agak2 aku kena tibai tk?Hahahaha...Apa jua alasan sekali pun,tlg bg aku ruang..Aku dah huru hara dgn dugaan sekarang..Then tmbh lg satu...Susah betul!Agaknya ni hadiah hari jadi kut..Hahahaha!Padan muka sendiri..Arrhh...Feedup!!!Chow Chin Chow..

No comments: