Monday, March 14, 2011

DANGA BAY


Fuh!!Penat sgt!Tapi best!Hehehehe...First time g JB aka Danga Bay pastu dah la kena naik bus then sensorang..Berani mati kan?Hahahaha..Terima kasih kpd rakan2 yg membantu..Yg tlg teman g beli tiket,yg tlg ala2 tourist guide,dan semua lah!TQ TQ TQ!Tanpa ada sapa lah saya!Wakakakakak..Bengong!Semua berjalan dgn lancar..Cuma ada sedikit masalah pd ari Ahad malamnya..Tp semua dh settle..Selamat hidup aku!Kalau tak for sure aku yg kena..Hahahahah..Buat apa kt Danga Bay??Keje laaahh :P Yg pasti panas yg amat!And membuatkan aku pening..Hehheeh..But i had really really fun..Penat tu tk pyh ckp la..Bayangkan Sabtu malam pegi JB..Sampai hotel around 3am..Pastu buat apa2 yg patut..Then Ahad 11:30mlm balik ke KL..Sampai KL 3am..Fuhhhh...Long journey gitu..Hheehheeh..Then bangun plak terus pegi keje..Hebat tk?Hahahahahah..Tk hebat??Ada aku kisah..Huahuahuahua!Ok arh..Nk sambung buat keje..Aku dah ting tong sikit ni ha..Heheheheh..Chow Chin Chow..

No comments: