Sunday, April 10, 2011

HADIAH


Heheeheheh..Itu hadiah yg aku dapat..Dua2 bear..Huahuahuahua!Mcm zaman2 sekolah plak rasanya..Smua masih anggap aku budak..Hahahaha..Even not!Tq so much yg bg..Susah2 jer..Hheheheh..Dpt surprise?Yup!!Even aku dah leh agak..Hahahaha..Tp aku buat bodoh je..Kiranya surprise dorang tk menjadi..Hahahahah..I like!Tapi aku malu..Bkn speechless..Tp malu..Huahuahuahua!Sbb ada org tertentu berada disitu so malu ler!Lagi la dia ckp suh say something..Hahahaha..Gila??Last2 aku ckp TQ TQ TQ jer la yg mampu..Hahahahhaah..Lepas tu aku tulis la kt group kami the speech org kata..Ha hambik..Panjang ucapan aku..Hahahaha..Happy sbb dorang mmg sewel!Vongoks pun ya!Hahahaha!Hrp persahabatan itu kekal hendaknya..Tk nk jd yg mcm sebelum2 ni..Amin..Ha yg kad biru tu sapa plak yg bg?Hahahahah..Of coz my lovely one..Who??Boy?Of coz not!Hahahaha..Special sikit..The 1st person yg wish besday kat aku by sms..Tk cukup dgn itu di twitter jugak..Then on the phone..Aiyo!Cukup2 ler..Hahahaha..But really appreciate it!!Luv u!!Huahuahuahua!Mereka2 ini baca ke blog nih??Of coz la tak..Hahahah!Then do i care about that??Hahahaha..Doesnt matter..Heehehehe..Oh ya..Nanti bila2 aku free aku nk tulis psl FAKE..Apa dia??Sabo ler..Heheheheh..Chow Chin Chow..

No comments: