Sunday, April 17, 2011

SIBUK!!!


Terlampau busy!Hehehehe..But i'm happy..Because i luv what i'm doing now..Busy dan ada je benda nak buat..Tak perlu pikir apa org nk ckp..Yg pasti aku buat keje aku and aku follow atau hanya ambik tahu org yg berada di sekeliling aku sahaja..Org lain??Go to hell!Umm salah sorang dari apa ya nk gelar..Aku gelarkan kenalan la yek..Mereka bnyk bg kata2 nasihat..Especially BP..Tp setelah apa yg terjadi kepada mereka aku sendiri terdiam..Kesian..So aku try utk memberi kata2 semangat juga walaupun BP&sorang lg tk call aku..Hanya msg..Its ok..Memahami..Mesti mereka nk ckp dgn org yg betul2 mereka rasa selesa..Its ok..Aku paham..Yg pasti sekarang mereka dah senyum kembali..Happy for them..Misi kami berjaya..Dan sekarang misi seterusnya ingin buat satu perkara utk jd kenyataan..Insyallah..Semua berkat pertolongan rakan2 yg lain..For sure mereka happy..Alhamdullilah..Ok lah..Dah lewat..Mau tido..Nanti aku sambung cite k?Rindu akak aku..Uhuhuhuh...Chow Chin Chow..


No comments: