Sunday, April 24, 2011

TAK LEH TIDO


Enggak boleh tidur!Nasib baik tak keje esoknya..Tu yg berani tak tido2 lagi..Hahahaha..Banyak benda aku nk settle..Kira harini seharian di rumah jer..Keluar pun 6pm sebab lapar..Kalau tak haram aku nak keluar..Then kawan aku ajak teman dia beli hadiah utk anak buah dia..So kami pegi Hartamas Shopping Centre..Haaa..Finally setelah sethn lebih tak pergi kesana..Aku mmg fobia dan trauma kesana..Sebabnya??3tahun yg menyakitkan!So bila ada yg ajak kesana aku jd mcm tersentak..Sbb never and never kesana..Tp hari ini aku pergi juga..Jumpa kawan2 lama..Suka mereka sbb lama gila aku tk jumpa dorang..Baru skang aku bersedia jumpa mereka setelah apa yg berlaku..Actually aku pasrah dan redha..Its ok..Masa akan menentukan..Tak kira utk siapa atau kepada siapa..TUHAN itu maha adil..Kita lihat jer la..Tak kira la lambat atau cepat..Ia akan tiba..

Haaa baru aku perasan..Seminggu aku tk update blog sendiri kan??Wakakakak!Blog satu lg pun terabur..Hahahaha..Susah ada bnyk blog..Heheheheh..Abis itu yg disukai kan..Hehehehe..Ha ni lagi bertmbh lagi keje aku..So masa utk diri sendiri pun tkde..Balik je penat..Esk nya dh kena bangun awal..Pastu jumpa org..Tk kira org tu ok ke,kekwat ke,plastik ke semua aku jumpa!Hahahaha...Begitu la rutin harian..Tapi keje tu mmg bertmbh dari semasa ke semasa..Stress??Setakat ni tk sgt..Cuma agak pening je..Hehehehe..Ok lah..Dh terlebih lewat dh nih..Chow Chin Chow..


No comments: