Sunday, May 8, 2011

HAIYAK!


Teramat busy!Actually boleh update blog ni..Tp macam tk tahu nk tulis apa then mcm tk sempat jer nk selit..Sbb ari2 balik lmbt..Kalau balik awal ada benda lain aku nk settle..Edit gmbr lah,tulis itu ini lah..Kalau tulis bkn nya senang..Bila idea tkde terus blank..Ha ni lagi lah..Around 2pm kena jumpa org..Kena tny itu ini..Boleh ke?Harap aku tak gelabah..Takut lupa nk tny apa..Mmg dah tulis dlm buku tp tk kan nk ikut dari buku jer kan..Uhuhuhu..At least ada tokok tambahnya..Uuuwwaa!!And ada perkara yg tk enak berlaku..Bergaduh dgn seseorang..Marah betul dia..Tp skang dh ok..Ok gitu2 jer la..Sbb lum jumpa secara depan...Harap bila jumpa nanti ok lah dia..Lepas tu aku bengang juga dgn apa yg aku dpt..nk tunggu 25th punya la lmbt..Apa rules yg dorang guna pun aku tk phm!Itu kalau dpt ngam2 25th..Silap2 lagi seminggu mcm mana??Stress 5thn gini tau!Ok arh..Nk prepare for tomorrow..Wish me luck..Jgn blank sudah..Layan lagi rock kejap..Heheheh..Chow Chin Chow..

No comments: