Tuesday, May 17, 2011

SAKIT BADAN


Addeehh!!Sakit badan aku dah nih ha!Aritu family day kt Melaka,ha hambik..Main games segala..Bila dah sakit badan baru bising sensorang..Hahahahaa!Pastu waktu itu plak ni..Haaa lagi la kan..Rasakan..Padan muka sendiri!Pastu penat dgn benda lain juga..Dengan blog nya tak leh nak login..Blog yg lagi satu lak tukar server..Pastu entry dah siap tulis tkde..Tk ke naik hantu memasing?Hahahahaha..Ni dah boleh jgn tetiba lak entry tu lesap..Kata tk effect..Kalau tk effect camne leh hilang?Bengong..Nsb baik blogspot tak begitu..Kalau begitu mmg aku hentak siap2 lah!Macam2 hal..Nsb dah problem tu esknya gi family day..So bos pun tk leh nk kata apa la kan..Hahahahah..Kalau dah tukar server tk ok gak aku tk tahu la nk kata apa..Skang ni aku nak balik Kuantan tak leh plak..Every week ada je benda aku kena buat..Mak ayah aku dah tny..Huuummm...Sabar ya..Akan ku balik..Harus!Mana leh tk balik..Ok la..Nk tido balik..Hahahahah..Kang nk keluar lak..Chow Chin Chow...


No comments: