Tuesday, May 24, 2011

EGO??

Ego?What ego?Me?Of coz!Hahahaha..Itu tidak di nafikan lah kan..Huahuahua!But do i care about it?Hehehehe..Sbb aku akan ego dgn org yg buat taik dgn aku je..Ok ni aku nk cite psl lain..Psl kwn aku..Kwn ke?Boleh lah kut..Dia cite dgn org lain,lain..Dgn aku lain pulak cite nya..Sedangkan dia tk tahu org tu dah cite kt aku dulu..Haaaaa..Camne tu??Aku ni pulak kalau dah mrh pyh beb..Hikhikhikhik..Abis semua benda keluar..Kahkahkah..Tp sbb kan dgn si A ni dia bercerita aku kena sabar..Sbb A dah warning aku supaya jgn ckp bukan2..Baiklaaahh!So aku kena la bersabar..Yg pasti menyirap seperti air sirap tu mmg agak tinggi lah..Mendidih org kata..Jd sabar ajer la kan..Bnyk mata memandang,bnyk mulut akan berkata,bnyk pula hati nk di jaga..Lebih2 lagi si A ni..Aku tk akan biar kan sesapa sakiti dia mahupun mempergunakan dia even aku rasa dia dah di gunakan oleh kwn aku ni..Tp tk apa..Aku tahu aku nk buat apa..Hehehehe..Just wait and see..Ok arh..Nk tido..Esk bnyk bnd nk settle..Chow Chin Chow..


No comments: