Sunday, May 29, 2011

SAKIT KAKI!


Uuuuwwaa!!Sakit kaki!Sebabnya berjalan tak henti..Kesana kemari..Penat!Otak pun penat!Uhuhuhuh..Ari semlm sekali lagi aku tidur mati..Hahahaha..Konon2 nk tidur 30minit je..Last2 sedar kul 12.45am..Hahahahah..Aku bangun tutup lampu,then tidur balik..Hikhikhik..Terus sedar jer dah pagi..Amat hidup bila dpt tidur gitu..Tapi banyak la keje delay..Uuuuwwaaa..Bnyk tmpt nk update..3 tempat..Last2 aku pening..Ni nk buat tapi rasanya 1 tmpt je update kut..Yg lagi dua tu sempat buat dua je..Mcm tak larat pulak..Buat mana yang penting dulu kan..Hheehhe..Tempat apa??Ada laaahhh..Hehehehe..Ha skang kul 3am sudah!Aku tak tidur2 lagi..Esok lak nak ke Putrajaya membanting tulang..Cam gi sawah lak bunyi nya..Hhahaahhaah...Ok arh..Chow Chin Chow..

1 comment:

armouris said...

lagi info tentang sakit kaki di SIHAT SELALU - Punca Sakit Kaki