Thursday, June 2, 2011

FOUR


Empat..Four...Apa dia?Nak cite pasal 4 perkara..Kalau tahu tu,tahu la yek..Kalau tak tahu,tak perlu tahu..Hehehehe..Kisah 1..Suka berdiam diri..Bila jumpa terus mesra tapi tak tunjuk yg dia ni sebenarnya memang rindu kita..Hahahahah..Tp dia ok..Dia tahu aku akan pergi dekat dia bila masa penting..Sebab tu sampai skang aku masih dgn dia..Kisah 2..Kenal rapat belum pun setahun..Hampir2 kalau tk salah ok..Bulan 8 rasanya..Kenal dari jauh mmg dh lama..Dgn dia kejap ok kejap gaduh..Tapi ada sekali tu gaduh teruk..Dia mrh kan aku sgt..So aku diam..Then dia pegi bercuti dan kembali,kami dah ok..Tp aku janji kt dia aku tk kan buat apa2 yg menyakitkan hatinya..Dan skang keadaan pulih kembali..Dan bila jumpa atau tidak mesti ada perkara yg dia buat yg buat aku tersentuh..Cover line ke apa ntah dia..Ke nk pujuk?Hahhaahah..Aku ok lah..Kisah 3..Ini pun sama..Kenal dari jauh sudah lama..Lama sgt2..Tp baru rapat atau baik lebih kurang 3bulan kut..Ke tak sampai..Ntah lah..Tp dia bnyk bg kata2 yg mendalam..Dan sekejap je kami baik...Kisah 4..Yg ni pun sama dgn kisah 3..Tp aku baru baik dgn dia dlm 2,3bulan juga..Apa yg menariknya kisah 1 sukar utk dihubungi..Kalau nk hubungi melalui org lain..Heheheh..Kisah 2,suka sms,call dan sekarang emel..Kemain rancak lagi..Bila mula bercerita non stop..Stop bila ada incoming call atau bateri abis..Hahahahah..Kisah 3 suka berinbox di FB...Memula aku tk perasan sgt..Tp lama2 tu asal aku inbox je sure dia akan balas..Kadang2 pendek,tp bila panjang,panjang sungguh..Hahahahah..Kisah 4 plak..Ha yg ni pelik sikit..SMS kadang2..Tp dia suka call..Tp call pun kadang2 gak..Tp dia suka inbox aku..Ada satu kali tu,kejap sms,kejap inbox..Last2 aku ckp..Pening lah..Satu2 je leh tk?Hahahahha..So apa,siapa kisah2 ini?Tak perlu tahu..Hahahaha..Aku saje letak nama begitu..Dan ini blog aku so suka hati aku le nk tulis apa kan?Heheheheh..Ok arh..Nk tidur..Dah lambat..Chow Chin Chow...


No comments: